Je kan terecht met al je vragen over je computer, laptop, software of smartphone.
We zitten voor je klaar.
De vragenservice is volledig kosteloos. Het verplicht je tot niks. Het apparaat hoeft ook niet bij ons gekocht te zijn om geholpen te worden.
Dit is om het eerlijk te houden voor iedereen. Je krijgt niet onbeperkt tijd en het is geen reparatiedienst. We zijn er voor je vragen.
Komen we er bij het vragenuur niet uit? Dan overleggen we samen hoe we het probleem voor je gaan aanpakken.
Als je normaal gesproken, anno 2022, niet helemaal weet hoe iets werkt, dan is de eerste reactie al snel: Ik ga wel even op Google zoeken. Dit werkt voor heel veel situaties heel goed, maar niet altijd. Stel je eens voor dat je je telefooninstellingen moet aanpassen omdat je een nieuw modem hebt gekregen. Google vertelt je niet hoe dat allemaal moet. Maar gelukkig is er een oplossing.
Wij beantwoorden alle vragen!
Kom naar NeXio! Wij hebben elke vrijdagmorgen een vragen (v)uur waarin je alle prangende vragen aan ons kan stellen. Bijvoorbeeld: Hoe stel ik mijn telefoon in op mijn net nieuwe wifi netwerk? Hoe stel ik Wifi boosters in? Hoe kan het dat mijn mailtjes in je Postvak UIT komen? Dit zijn vragen die je bij ons prima kan stellen. We leggen je graag uit hoe je bepaalde instellingen van je laptop aanpast of hoe je bepaalde apparaten instelt. Notitieblokje erbij en schrijven maar!
Dit zonder kosten! Kan dat?
Zeker kan dat! Je krijgt altijd passend advies over je vraag, en dit kost helemaal niks. Wel zit hier een kleine kanttekening aan: We hebben per persoon ongeveer 10-15 minuten beschikbaar om alle vragen te beantwoorden. Het is dus niet de bedoeling dat je je boekwerk aan vragen meeneemt en we de hele ochtend in gesprek zijn, hoe gezellig dat ook is. De dienst is bedoeld om je snel weer op pad te helpen.
Wat zijn de andere spelregels?
We willen het eerlijk houden voor iedereen, zo krijg je niet de situatie dat bepaalde klanten een speciale behandeling krijgen. We leggen het graag even aan je uit:
-> De tijd die we per klant vastleggen is 10-15 minuten;
-> De tijd is vaak voldoende om de kleinere problemen aan te pakken, of je in de juiste richting te wijzen;
-> De service is niet bedoeld om je defecte apparaat gratis te laten repareren;
-> Het is ook niet de bedoeling dat we software voor je installeren of apparaten configureren;
-> Komen we er binnen de tijd niet uit? Dan bieden we altijd een oplossing;
-> Als we het niet redden kan je je apparaat achterlaten voor reparatie of komen we bij je thuis om je verder te helpen.
Moet ik ook een afspraak maken?
Nee. Dit is niet verplicht maar het mag wel. Je kan eigenlijk altijd bij ons binnenlopen met je vraag over je laptop, computer, telefoon, tablet of andere apparaten. Als je liever wel zeker bent dat er iemand beschikbaar is, dan is het maken van een afspraak wel handig. Het kan wel eens voorkomen dat, op het moment dat je langskomt, net iedereen in gesprek is. Dan kan je uiteraard altijd even wachten of op een later moment terugkomen. Dus: het maken van een afspraak hoeft niet, maar als je dat liever wel wilt, dan is dat uiteraard altijd mogelijk.
Nog meer voordeel van NeXio ontvangen?
Kom je er binnen de tijd niet uit en moet er iemand bij je langs komen omdat de storing bij je thuis zit? Met ons CTH programma betaal je een stuk minder voor deze afspraak. Normaal gesproken betaal je 79.95 euro voor een bezoek van een half uur. Met ons CTH programma is dit maar 49.95! Dat komt neer op 30 euro korting per bezoek.
Het Vrijdag vragen (v)uur is elke vrijdag van 10:00 tot 12:00. Wij zitten voor je klaar. Zien we je vrijdag?
Groet,
Team NeXio
Herman
Gert
Ruben
Colin