Abonnementen
  • Registreer

LOGIN

LOGIN

Registreer

afbeelding van logo's van Vodafone en Tele2


Abonnementen 

Er zijn inmiddels vele, vele aanbieders van telefonie-abonnementen op de markt. Met allemaal hun eigen diverse abonnementsvormen, extra’s en aanbiedingen. De een lijkt nog veel goedkoper dan de ander. Absoluut niet overzichtelijk.
 

Waar moet je bij de keuze voor een abonnement op letten?

Voorbeeld van een gsm telefoon abonnement aanbieding

  • Bij het kiezen van een mobiel abonnement zijn de tarieven natuurlijk het belangrijkst, maar ook de voorwaarden.
    Wordt er per minuut afgerond? Heb je een data-limiet? Kun je tussentijds verhogen, verlagen? Zit je vast aan een contract van 1, of 2 jaar? Of kun je maandelijks opzeggen?
 
  • Sluit niet een te laag abonnement af. Je denkt wellicht geld te besparen, maar wanneer je aan het eind van de maand buiten je bundel belt of internet, zijn deze kosten vaak 2 tot 3 keer hoger dan binnen de bundel. Uiteindelijk ben je veel duurder uit.
 
  • Ga niet direct in op het (telefonische) aanbod van je provider wanneer je aan verlenging toe bent. Dat is zelden het beste, of goedkoopste aanbod. Vaak ga je - zonder dat je het weet - akkoord met nieuwe voorwaarden en zit je langdurig vast aan een abonnement dat niet (meer) past bij je telefoongebruik. Kijk rustig rond naar wat andere providers te bieden hebben. Nieuwe klanten krijgen vaak een veel beter aanbod dan de klanten die ‘slechts’ verlengen.
     

kaartje van nederland met de dekkingsgraad van mobiele telefonie providers
 

  • Dekking wordt steeds minder belangrijk. Alle providers groeien qua dekkingsgraad steeds meer naar elkaar toe. Wanneer je overal, maar dan ook echt overal in Nederland bereikbaar wilt zijn, kijk dan bij de diverse aanbieders naar een kaartje waar de dekkingsgraad van hun netwerk wordt getoond (Vooral wanneer je 4G wilt gaan gebruiken).
 
  • Ga je regelmatig naar het buitenland? Let dan op de kosten voor bellen en browsen in het buitenland Deze kunnen enorm oplopen. Hecht er echter niet teveel waarde aan, wanneer je slechts af en toe in het buitenland vertoeft. Vaak wordt er geschermd met enorme voordelen terwijl je er in de praktijk zelden gebruik van maakt (je kunt beter 50 weken goedkoper bellen, dan 2 weken :).

Meer weten? Kom dan langs. We leggen het je graag uit. Je bent welkom

  (Of klik hieronder op 'volgende' en je krijgt eerst meer informatie over onze providers).


afbeelding 
van de woorden: naar alle modellen

knop met de woorden: terug naar mobiele telefonie

Ons adres:
Verlengde Hereweg 101
9721 AH Groningen
050 - 20 111 10
050 - 20 111 15
050 - 20 111 25
info @ nexio.nl

Openingstijden:
Maandag 13:00 - 18:00
Dinsdag: 09:30 - 18:00
Woensdag: 09:30 - 18:00
Donderdag: 09:30 - 21:00
Vrijdag: 09:30 - 18:00
Zaterdag: 09:00 - 17:00

ALSO Nederland B.V.

ALSO Nederland B.V. is een dochtermaatschappij van de ALSO Holding AG met vestigingen in 12 Europese landen.
Met een omzet van 6,3 miljard euro is ALSO de nummer 3 IT, Telecommuniciatie en Consumentenelectronica distributeur in Europa. ALSO is, al sinds 1994, geautoriseerd leverancier van componenten, computers, en randapparatuur, netwerkproducten, software en opslagproducten.

In Nederland beschikt ALSO over een landelijk netwerk van zelfstandige computer-speciaalzaken die gezamenlijk opereren onder de naam IT PRO Deals...

IT PRO Dealers - Persoonlijk, flexibel, betrouwbaar.

Uit het Gastenboek

Nadat we al 3 computers via NeXio hadden aangeschaft, nu inmiddels de 2e laptop gekocht. De service en de wijze waarop we te woord worden gestaan is uitstekend. Men weet waar men over spreekt. Reden waarom we Nexio bij onze vriendenkring zeer van harte aanbevelen. Lees meer...

 

Natuurlijk, ook voor mij is die laatste Euro erg belangrijk. Waar ik echter vooral mee geholpen ben, is een automatiseerder die luistert, begrijpt en meedenkt, zodat ik mij op mijn werk kan richten, terwijl zij de technische details uitwerken. Bij NeXio heb ik dat gevonden. Warm aanbevolen! Lees meer...